top of page
שירותי תמיכה
מערך המחשוב כיום, מהווה את מרכז הפעילות והחיוניות בארגון. תחנות קצה וציוד היקפי דורשים תחזוקה שוטפת בנוסף לטיפול בתקלות. תחזוקה נכונה, תקינה ויעילה בארגון דורשת מגוון מיומני ות טכניות ומאפשרת המשך עבודה תקינה וחלקה וללא איבוד שעות כ"א יקרות לארגון.
חברת מיקרופוינט מספקת שירותי תמיכה מתקדמים של שירותי טכנאי עם צוות מנהלי רשתות וטכנאים מומחים ומוקד תמיכה טכנית אשר מורכב ממנהלי רשת וטכנאים מומחים ובעלי נסיון מעשי רב בתחום ומספק תמיכה מרוחקת ומוקד Help Desk.
שירותים
יתרונות שירותי תמיכה
עבודה תקינה וחלקה
עבודה תקינה וחלקה וללא איבוד שעות כ"א יקרות לארגון.
יחס אישי
יחס אישי מול כל לקוח, קטן כגדול, כל לקוח זוכה ליחס מועדף ומטופל בצורה הטובה ביותר.
חסכון במשאבים
ניהול משאבי ה-IT ותחזוקת מערך המחשוב אינו מחייב הקצאת משרה למנהל מערכות/ט כנאי מקומי.
מנהל טכני ישיר
לכל לקוח בשירות, מוצמד מנהל טכני ישיר והוא מהווה חלק אינט גרלי ממערך התשתיות וטכנולוגיות התקשורת של הארגון.
צוות מקצועי
צוות מנהלי רשת וטכנאים מומחים בתחום המחשוב מספק את כלל שירותי ניהול הרשת.
תמיכה מרחוק
השירות כולל תמיכה מרחוק וכן הגעה למשרדי הלקוח בעת תקלה או לשם תחזוקה שוטפת.
יתרונות
bottom of page