תמיכה טכנית בחיפה

שירותי תמיכה מרוחקים ע"י Help Desk

מוקד התמיכה הטכני שלנו מורכב ממנהלי רשת וטכנאים מומחים ובעלי נסיון מעשי רב בתחום. כל קריאת שירות נפתחת בצורה מסודרת על ידי הלקוח, מאובחנת מטופלת בזמן מינימלי לפי החוזה עם הלקוח ומתויקת למעקב עתידי. אנחנו כחברת בוטיק בתחום, מאמינים ביחס אישי מול כל לקוח, קטן כגדול, כל לקוח זוכה ליחס מועדף ומטופל בצורה הטובה ביותר. 

לכל לקוח בשירות, מוצמד מנהל טכני ישיר והוא מהווה חלק אינטגרלי ממערך התשתיות וטכנולוגיות התקשורת של הארגון, בכך הוא יכול לסייע ללקוח בצורה האופטימלית והמהירה ביותר.

 תמיכה טכנית בחיפה

מוקד התמיכה והשירות שלנו, משמש בין היתר למתן פתרונות לשאלות שונות של המשתמשים, וכן מספק ערוץ תקשורת לתחומים אחרים של ניהול שירות עם קהילת המשתמשים.
שירות התמיכה מספק גם כן ממשק לפעילויות אחרות כגון; בקשות לשינוי הלקוח, בקשות חיבור של גורמי צד שלישי (כגון בתי תוכנה) לשרתי הלקוח ועוד.
השירות כולל תמיכה מרחוק וכן הגעה למשרדי הלקוח בעת תקלה או לשם תחזוקה שוטפת
השירות ללקוח מתבצע לפי חוזה שירות חודשי או שנתי או לחילופין לפי חוזה בנק שעות

 

שותפים עסקיים

Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available
Image not available