top of page

תמיכה מרוחקת Help Desk

השירות של מיקרופוינט

מוקד התמיכה הטכני שלנו מורכב ממנהלי רשת וטכנאים מומחים ובעלי נסיון מעשי רב בתחום. כל קריאת שירות נפתחת בצורה מסודרת על ידי הלקוח, מאובחנת מטופלת בזמן מינימלי לפי החוזה עם הלקוח ומתויקת למעקב עתידי. אנחנו כחברת בוטיק בתחום, מאמינים ביחס אישי מול כל לקוח, קטן כגדול, כל לקוח זוכה ליחס מועדף ומטופל בצורה הטובה ביותר. 
לכל לקוח בשירות, מוצמד מנהל טכני ישיר והוא מהווה חלק אינטגרלי ממערך התשתיות וטכנולוגיות התקשורת של הארגון, בכך הוא יכול לסייע ללקוח בצורה האופטימלית והמהירה ביותר.
מוקד התמיכה והשירות שלנו, משמש בין היתר למתן פתרונות לשאלות שונות של המשתמשים, וכן מספק ערוץ תקשורת לתחומים אחרים של ניהול שירות עם קהילת המשתמשים.
שירות התמיכה מספק גם כן ממשק לפעילויות אחרות כגון; בקשות לשינוי הלקוח, בקשות חיבור של גורמי צד שלישי (כגון בתי תוכנה) לשרתי הלקוח ועוד.
השירות כולל תמיכה מרחוק וכן הגעה למשרדי הלקוח בעת תקלה או לשם תחזוקה שוטפת השירות ללקוח מתבצע לפי חוזה שירות חודשי או שנתי או לחילופין לפי חוזה בנק שעות.

שירותי התמיכה שלנו

תמיכה מרוחקת
Help Desk
שירותי טכנאי
שירותי סיסטם
טופס צור קשר
bottom of page